On Thu, 12 Aug 1999, Francisco Xose Vazquez Grandal wrote:

>     Queria saber se hay alguen traducindo a guia de GNOME porque eu xa
> levo un cacho e non seria loxico estar varios ó mesmo.

        Que eu saiba ninguen esta a traducir iso. Nos polo de agora de
GNOME só traducimos aplicacións.

>     ¿Podovos mandar a traduccion sen ser membro do GPUL?

        Por suposto. Nin sequera poido imaxinar unha razón para que non
puideras facelo.

> Agardo resposta. Gracias por anticipado.

        A ti. E perdoa que tardasemos tanto en responderche, eu tiven
problemas graves con Internet e estiben un pouco incomunicado durante un
par de días...

Saudos.
--
  _