Boas!

On Sat, 21 Aug 1999, Fernando Sanchez wrote:

> Teóricamente, en /os/linux/gpul/traduccion/ Pero non hai nada posto máis que
> os .pot en inglés, porque ainda non se fixo unha "ordenación pública" ó

        ¿Os .pot das aplicacións a traduccir?

> directorio de gpul no ftp de ceu, mais non se soubo nada máis diso. Si
> alguén é tan amable de facer un tar.gz con todo o feito ata hoxe e deixalo
> por ftp no /incoming de ceu.fi.udc.es, póñoo inmediatamente no seu sitio.

        Eu non os teño todos, só algúns.

        Outra cousa: a Xlib dame sempre un erro.

nome_aplicación: locale `gl_ES' not supported by Xlib; trying `C'.

        ¿Pásavos tamén a vos? ¿Cómo teñen que estar as variables de
entorno?

Saudos!

     .====                Arroutada Party Team-http://www.arroutada.ddns.org
     `===.ergio Rua           GPUL-CLUG Member-http://ceu.fi.udc.es/GPUL