On Fri, 27 Aug 1999, Alberto García wrote:

>       E eu. Penso que é o máis intuitivo para todo o mundo

        Eu tamén :) Tampouco hai que pasarse escapando do castelán...
        De feito, últimamente dame por usar fiestra en vez de ventá, e non
sei se cambialo, a xente está acostumada a oir certas cousas, e as
interfaces de usuario son para facilita-la vida ó que as usa...

"Un sistema es sólo tan seguro como su secreto. Cuidado con los falsos
secretos."
                                                            Eric S. Raymond
--
  _