On Tue, 31 Aug 1999, Jesus Bravo Alvarez wrote:

>       ¿Sodes todos do GPUL?  ¿Son eu a única ovelliña negra que traballa
> dende o extranxeiro?  X')))

Hai xente tamén do GLUG (Galician Linux Users Group) ademáis de nós, ainda
que hai xa unhas semanas que non dan sinais de vida :-? A cousa era que eles
en principio ian dedicarse máis á parte da traducción de documentación, e
nós ós programas. Mais non sei en qué estado está a súa parte nin nada :-?

>       Tampouco é que me importe moito, pero non estaría nada mal que o
> grupo tivese un nome un pouquiño máis... internacional. ;-)

Somos GPUL/CLUG (ou sexa: Grupo de Programadores e Usuarios de Linux, e A
Coruña -ou Corunna- Linux Users Group). ¿Referíaste a algo así? :-?