O día 31/Aug/1999, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       ¿Sodes todos do GPUL?  ¿Son eu a única ovelliña negra que traballa
> dende o extranxeiro?  X')))

        ¡Pero ... ! Vaiche boa. Chegas do extranxeiro (é dicir, todo aquilo do
        Cebreiro en diante ;-)) xa laiándote. Moi mal }:-)

>       Tampouco é que me importe moito, pero non estaría nada mal que o
> grupo tivese un nome un pouquiño máis... internacional. ;-)

        ¿Por qué? :-) GPUL está ben como está. Non ten implicacións locais, non
        lle atopo o problema :-?

        Por certo, benvido á lista ;-)

--
Roberto Suarez Soto              |               Clean my wounds
mailto:ask...@bigfoot.com        |              Wash away all fear