O día 01/Sep/1999, Jacobo Tarrio escribía:

>  Eu non. Pode influir que eu non lera microhobby ;-)

        Porque ti es moi neno aínda, pequeno besbello :-) Lémbrome eu de que ...
        espera ... :-m ... eu tampouco lía MicroHobby X-) Mais Micromanía (a
        grande tipo periódico) sí :-) E teño aínda unhas cantas para probalo :-)

        Ai, canto tempo xa ... dez anos, casi :-) E agora perdoade, teño que
        toma-la pastilla da tensión ... :-D

--
Roberto Suarez Soto              |           Sabes lo que es Fidonet?
mailto:ask...@bigfoot.com        |           http://welcome.to/probbs