O día 01/Sep/1999, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Se comezamos así, imos mal. :-P  Porque por moito que diga o
> Xerais, unha fiestra pequena faise sobre todo para que entre o aire, non
> para a luz.  E nas fiestras do meu monitor non pasa aire, senón luz.

        Ti fóra da lista. Agora.

>       :-PPP'''

        ;-))))

        Creo que Miguel (Barreiro) non está nesta lista, porque de ser así xa
        tería enviado algunha mesaxe do tipo de "isto é unha lista de correo de
        temática <tal>, non a área xeral da BBS" :-D E con razón, teño que
        admitir O:-) Procuremos manter este tipo de mesaxes ó mínimo :-)

--
Roberto Suarez Soto              |        Sure there's no way to turn it
mailto:ask...@bigfoot.com        |             Back to the old days