On Wed, 1 Sep 1999, Roberto Suarez Soto wrote:

>       Posiblemente :-m O peor é que iso estaría nalgunha das miñas funcións.
>       Argh O:-)

        Cando empece o curso, falamos diso, Roberto, lémbramo. Que diso
xa fixen cousas moi similares hai non tanto tempo. Refírome ó de
publicitar un acontecemento ou actividade en prensa.

>       Vou ver se me lembro (apuntareino, por si acaso ;-)) e busco as páxinas
>       de Internet nas que poderiamos anunciarnos. Agora mesmo estou pensando
>       en Vieiros, mais seguro que atopo outras.

        Por agora xa unha pista: non só de internet vive o home. E de paso
poderiamos facer un pouco de publicidade do noso sistema operativo...

Jose Dapena Paz | mailto:jdap...@mundivia.es
[GGL developer] | http://personales.mundivia.es/jdapena