On Wed, 1 Sep 1999, Roberto Suarez Soto wrote:

>       E logo ti que tés, ¿un monitor de 50", como para dicir que as túas X non
>       teñen xanelas, sinon fiestras? :-D

        Eu non dixen que non teña xanelas, so puxen a traducción para que
non vos tiberades que molestar en ler o diccionario.

        Pero eu teño de fondo do escritorio (en windowmaker) un río
bastante grande, asi que en proporción, creo que poido decir incluso que
teño cristaleiras mais que fiestras :)))

"A intelixencia artificial nunca poderá supera-la estupidez natural"
--
  _
 /_) \/ / /  email: mailto:r...@mundivia.es