Boas!

On Tue, 31 Aug 1999, Jacobo Tarrio wrote:

>  enlightenment        Sergio Rúa
>  enlightenment-conf   Sergio Rúa

        A cerca destes dous teño que facer algúns comentarios.

        En primeiro lugar, o enlightenment non trae .pot polo que teño que
supoñer que non é traducible.

        Por outro lado, o enlightenment-conf e ben raro. Comprobade nos
vosos ordenadores se tedes o mesmo que eu:

- O ficheiro traducido ponse en /usr/X11R6/share/locale/  Aí (no meu
ordenaodor) só aparecen os diferentes directorios do idioma cunha única
traducción: a do enlightenment-conf.

- Por outro lado, faga o que faga, non consego que me colla a traducción ó
castelán polo que supostamente non collerá tampouco a de galego.

        ¿Suxerencias, comentarios, suposicións e demáis?

Saudos!

     .====                Arroutada Party Team-http://www.arroutada.ddns.org
     `===.ergio Rua           GPUL-CLUG Member-http://ceu.fi.udc.es/GPUL
     ===='                                 s...@iname.com