Wed, Sep 01, 1999 at 08:07:33PM +0000, Sergio Rua escribió:

>       En primeiro lugar, o enlightenment non trae .pot polo que teño que
>supoñer que non é traducible.

        Non o é, non...

        Pero xa non sei que pensar, porque por aí hai moitos .pot de
programas que non están i18nados. :-?????

>- O ficheiro traducido ponse en /usr/X11R6/share/locale/  Aí (no meu
>ordenaodor) só aparecen os diferentes directorios do idioma cunha única
>traducción: a do enlightenment-conf.

        ¿Quén o pon aí? ¿O programa instalador?

>- Por outro lado, faga o que faga, non consego que me colla a traducción ó
>castelán polo que supostamente non collerá tampouco a de galego.

        Móveo a /usr/share/locale.  De calquera xeito, o ficheiro de
traduccións é lido pola libc, non polo programa.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97