O Wed  8 Sep 1999 17:04:15 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Unha cousiña, ¿non sería "setembro", en minúsculas?  Dígoo tamén
> polos luns, martes, mércores, etc... (no meu gl_ES púxenos así)

 Xa sei a que te refires... non, púxenos en maiúsculas, ainda que en galego
son en minúsculas, porque xeralmente úsanse en datas completas, como a
retornada por 'date', e quedan moito mellor con maiúsculas que con
minúsculas ;-)

 Dábanme ganas de 'aghomitar' (forma correcta, vomitar) cando facía un
'date' e saían en minúsculas... :-66666

--

   Tarrío                                             Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)