On Sun, 19 Sep 1999, CrEqUe wrote:

> antes de nada, se alguén lle molesta que estea nesta lista ou tal que o
> diga, e que me propoña outros métodos para comunicármonos.

        Tiiiioo, interésanos MOITO ter a alguén de Gzlinux aquí, por
tarefas de coordinación maiormente.

> ben escribo por 2 motivos:
>
> 1- vos só vos adicades a programas non?

        Creo que non necesariamente. Pero é o único que está coordinado
de forma completa.

> 2- a outro membro de gzlinux ocorréuselle a idea de xuntar digamos nunha
> "plataforma" os dous proxectos de traducción. é dicir, algo asi como ter
> o proxecto TGLUG (Traducción ao galego LUG) e que nas páxinas estea
> tanto documentación como programas. ben, isto é só unha idea, só quero
> saber que impresión tedes sobre isto.

        Por min perfecto. Ademáis, temos que unificar criterios e
integra-las cousas para poder estar listos para poder entrar en
distribucións canto antes.

Jose Dapena Paz | mailto:jdap...@mundivia.es
[GGL developer] | http://personales.mundivia.es/jdapena