O Sun 19 Sep 1999 01:41:47 +0000, CrEqUe escribía:

> antes de nada, se alguén lle molesta que estea nesta lista ou tal que o

 ¿E por que nos ía molestar? :-)))

> 1- vos só vos adicades a programas non?

 En principio, non necesariamente, o que ocorre é que o que temos coordinado
e todo iso é o tema programas... :-)

> 2- a outro membro de gzlinux ocorréuselle a idea de xuntar digamos nunha
> "plataforma" os dous proxectos de traducción. é dicir, algo asi como ter

 É algo moi interesante, Xaquín xa me falou dun tema semellante... O que
podíamos era formar parte dun proxecto común, e uns encargándose de docs e
outros de programas? :-?

 O que me recorda... :-)

--

   Tarrío                                          Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)