Boas,

        Estiven a falar hai uns días con Miguel de Icaza, sobre a traducción
dos programas de GNOME.

        Semella que o xeito máis habitual de actualiza-las traduccións é por
CVS.  Así que, case sen pedirllo, deume unha conta no servidor. (Miguel
ponse moi ledo cando lle din que alguén está a traducir GNOME a calquera
lingua) X')))

        O feito de que o sistema sexa o CVS implica que haxa que botar de
cando en vez unha ollada ós paquetes para ver se teñen novas cadeas a
traducir.  Para iso hai unha páxina (http://www.gnome.org/i18n/status.shtml)
que di o porcentaxe de cada paquete que se leva feito para cada lingua.
(Temos que superar ós cataláns) X'D

        Os que teñades acceso sinxelo ó CVS, ben.  Senón, eu teño na
universidade, e podo actualizar cada certo tempo os .pot para que, a quen
lle corresponda, complete o que falta.

        Outra cousa máis.  Non fai falla que enviarade-lo disclaimer, e os
.po que fagades non teñen por qué ser Copyright da FSF, senón voso.

        Esta e a miña lista de paquetes de GNOME.  Os que teñen asteriscos
son os que aínda non se remataron.  Xacobe, se fas o favor, engádeos á túa
lista (ou fai dous separadas) para ter todo ben coordinado:

balsa
bonobo
control-center  0.30?   Ruben Lopez Gomez
dia
ee              0.3.8   Ruben Lopez Gomez
g-print
gaby
gcad
gdm             1.0?    Ruben Lopez Gomez
gdm2
gedit           0.5.2   Ruben Lopez Gomez
dr-genius
ggv             0.61    Jesus Bravo Alvarez
gimp
glade           ???     Ruben Lopez Gomez
gnome-admin     ???     * Ruben Lopez Gomez
gnome-applets
gnome-chess
gnome-core      1.0.9   * Jesus Bravo Alvarez
gnome-db
gnome-games
gnome-hello
gnome-libs      1.0.14  Jesus Bravo Alvarez
gnome-media     0.30    Sergio Rua
gnome-network   ???     * Roberto Suarez Soto
gnome-objc
gnome-pilot
gnome-pim
gnome-print
gnome-utils     ???     * Roberto Suarez Soto
gnorpm
gnumeric
gtk+            1.2.4   Jesus Bravo Alvarez
gtop            1.0.2   * Jesus Bravo Alvarez
gxsnmp
libgtop         1.0.3   * Jesus Bravo Alvarez
mc              ???     * Ruben Lopez Gomez

        Agora ven a pregunta.  Podemos facer dúas cousas: 1.- Ir enviando
os paquetes que xa temos.  2.- Esperar a que teñamos unha base (core+mc) e
envialo todo xunto.

        Se eleximos a segunda opción, estaría bastante ben que estivese
listo antes de que saia a versión 2.0 (dentro duns días van saca-la 1.0.50,
será a primeira "beta")

        E tamén habería que cuestionar algo parecido coas utilidades GNU.
Eu xa recibín a confirmación do disclaimer, ¿e vos?

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97