Wed, Sep 29, 1999 at 10:53:17PM +0200, Roberto Suarez Soto escribiu:

>       Non me acordo moi ben destas cousas (os meus tempos de COU xa quedan
>lonxe :-)), mais creo que os dous exemplos estes son correctos. Aínda vou ter
>que busca-lo libro de COU para repasar algo %-D

        Eu o de máis nivel que teño é un de 1º de BUP da miña irmá. X')))

>       Eu levo mooooito sen traducir nada O:-) Supoño que agora que comeza o
>curso, e que hai que estudiar, é o momento axeitado para comezar de novo %-D
>Primeiro actualizarei as traduccións de mutt (gracias polo .pot ;-)) e os
>outros
>cousos que xa teño traducidos, e logo atacarei os novos que aínda non comecei
>:-)

        Iso, iso, paréceme ben. }:)  Xa verás cando teñas que mira-los .pot
actualizados do GNOME. X')

        Falando do mutt, mira a ver se "mesaxe" é valida, porque paréceme
que non, que só vale "mensaxe"

        E polo que vexo tampouco vas ter que traballar moito:

638 mensaxes traducidas, 8 traduccións difusas, 15 mensaxes sen traducir.

        :-DDDDD

>       ¿Euscaro? :-? ¿Euskera, queres dicir? :-?

        Si, unha vez mireino no Xerais, e fíxome bastante gracia. X')

>       E ben simpático o do euskera. Resulta que moitas das palabras que se
>usan foron inventadas recentemente, e a súa traducción rigorosa revela unhas
>cantas sorpresas. Por exemplo: Euskadi (escrito "Euzkadi", creo) ven a
>significar algo así como "Vexetales adoradores do sol" :-D Ou unha trapallada
>polo estilo. E todo isto contado por un filólogo vasco (Josu Gómez, de Gusgus

        Aínda teño a mensaxe coa explicación de Josu. X'DDD

>BBS), non é que o inventara eu :-) O xeito correcto de nomear toda a rexión
>vasco falante e afín é Euskal Herría, como din os de EH, ex HB.

        É que esa é a diferencia.  Euskadi é o "País Vasco", só as tres
provincias, e Euskal Herria é... mmm, ¿quen sabe qué é Euskal Herria? X'D

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97