O Tue 28 Sep 1999 23:57:43 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Aínda que cando engadas os paquetes de KDE, comprería que fixeses
> unha división, que unha lista de douscentos paquetes pode ser curiosa. :-D

 Case que cando engada os paquetes de KDE (non o penso facer ata que haxa
alomenos dous ou tres xa traducidos, que o tamaño da lista xa me abruma) o
que farei tamén será dividila en tres: xeral, GNOME e KDE (e o que saia).

 O malo é que así se complica o tema das estatísticas... boh, que lles den
:D

>       Dareilles as gracias da túa parte. ;-D

 Hai que ser educados :D

--

   Tarrío                                          Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)