Jacobo Tarrio wrote:

> O Sat  9 Oct 1999 19:22:29 +0000, CrEqUe escribía:

>  Si, ás veces déixome levar e fago o parvo (e parezo parvo redondo).
>
>  Por min acabouse o tema.
>
> --
>
>    Tarrío                                          Fidonet: 2:348/102.11
> (Compostela)

home tampouco é iso ... eu estou a favor do reintegrado pero estaría ben
ter a licencia en normativo tamén, por suposto. ao que me refiro é a que
se iso fales con el antes (ou fálolle eu, se queres) e non ir
directamente a GNU e "chivarse".

seguramente teña que falar con el moi pronto para comentarlle que collo
a licencia para poñer nalgún dos nosos documentos ou nas páxinas a
licencia (en normativo, en reintegrado ou dos dous xeitos, non sei),
porque así aforro de traducila dende cero XDD.

me parece que xa vos comentara na anterior mensaxe isto pero "porsiaca"
... que aparte da licencia ten traducida unha boa parte das páxinas de
GNU; e ten enlaces a traduccións de cousas de linux (agora non me
lembro, pero do estilo de clientes de IRC ou semellantes); así que pode
ser unha boa idea botarlle unha ollada:
http://members.xoom.com/RamonFlores/

aburinho!!

CrEqUe  <cre...@futura.interbook.net>