Nada, que quero adaptar tanto o LaTeX como o ISPELL ó galego (e
calquera cousa que se tercie). O asunto é que non teño toda a información que
preciso. Sei que hai algúns arquivos que hai que traducir pero sei que hei de
esquecer algo e outras cousas non sei como facelas.

        Tamén é certo que buscando heinas atopar, ... pero tamén é certo que
haberá algún de vos que, ou ben o sepa, ou ben me poida decir onde atopalo,
alguén que leve toda a vida con LaTeX por exemplo.

        Por outro lado é seguro que teñades idea de algo que tamén precise
"traducción" (do tipo que sexa). Acepto suxerencias e xente que as leve a cabo.

Nacho.

--
                                     |\     /|