Revisei como funciona o fortune e todo o que hai que facer é arquivos
cos ditos separados por unha liña con un só '%'.
        A non ser que digades outra cando teña feitas "distribucións" dos ditos
os colocarei no directorio /usr/share/games/fortunes/gl, tal e como lle
correspondería na distribución debian.
        Outra cousa a ter en conta é como se dividirán as coleccións. O que
pensei que podería estar ben é separar os refráns según zoa de procedencia (ou
ben indica-la procedencia na autoría),ou polo tipo de dito (refrán, regeifada,
lenda, ...).
        Hai que ter en conta que este programa diferencia entre ditos ofensivos
e non ofensivos. Non sei como o miraredes vos pero eu non incluiría refráns
como:
        "Maio sen trebóns e coma un home sen collóns."
nos refráns ofensivos.
        Mandovos o arquivo que di como escribir os ditos (convencións
tipográficas) aínda en inglés.
        Mandádeme o que teñades.

Nacho.
O meu gato caeu na auga e encolleu. Aínda lle queda algo por secar.
--