Mon, Nov 29, 1999 at 04:42:50PM +0100, Jacobo Tarrio escribiu:

> Xa está preparado o CVS para o proxecto de traducción (xa ía sendo hora
>:D). Os que queirades unha conta nel, avisádeme e dicídeme un contrasinal
>(mellor se o enviades xa encriptado con makepasswd ou copiado do
>/etc/passwd, por motivos de seguridade :-)).

        suso - ptdhRXnXUvwOk

> É conveniente que vos rexistredes pronto co CVS porque dende hai un tempo
>ando un pouco preguiceiro e as versións dispoñibles non son as derradeiras
>O:-) así que xa practicades, de paso O:-)

        Vagoneta. X'DDD

        Ben, prometo ser o que máis commits faga. X'DDD

        E xa que estamos, aquí vai a miña suxerencia para a organización:

po/gnu
po/gnome
po/outros
po/kde (cando estea)
doc (a documentación, e outro tipo de cousas.  Imaxino que se levamos
     adiante o de legal, manteredes vós o CVS de todo o mundo) ;-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
  • CVS Jacobo Tarrio

Responderlle a