O Sun 19 Dec 1999 14:21:41 +0100, Hadrian Candela escribía:

> O primeiro que queria saber é se existe FAQ. Asi aforro preguntas

 Non, non polo de agora.

> O segundo é enterarme ben de como funcionan os ficheiros PO. Por favor, unha
> breve explicación e un pequeno exemplo

 Estou preparando unha ben feita, e que inclúa todo o que se falou na lista
e por privado... mentres tanto, le as dúas seguintes mensaxes (ou
anteriores, se é que nalgún sitio deron a volta, que ás veces ocorre :-).

 Tamén, se o prefires, podes adicarte a revisa-las traduccións dos demáis.
Ou ás dúas cousas :-) Cada ficheiro ten información sobre quen o traducíu,
así que non ten por que haber problema para enviarlle ao autor os cambios
necesarios.

 Se ti ou alguén ten dúbidas lingüísticas, a preguntar, que nós tentaremos
solucionalas O:-)

--

   Tarrío                                          Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)