O día 21/Dec/1999, Manuel A. Fernandez Montecelo escribía:

> a ver se me explico: vaise crear esa lista para en principio formar algo
> así como un portal non? pois ben, refírome a que persoas/grupos "temos"
> que convidar a estar nesa "mesa de debate", para decidir como será, se

        Ben, pero ... ¿qué era exactamente iso do LeGAL? O:-) E dicir, ¿que é
o que se pretende? ¿Un linux todo en galego, mesaxes do núcleo incluidas?
¿Traducir aplicacións? ¿Un linux "configurado" para os usuarios galego
falantes? :-?

--
   Roberto Suarez Soto   ·                  "If it can break,
   ask...@bigfoot.com    ·                     It'll break"