Wed, Jan 26, 2000 at 10:21:30PM +0100, Sergio Rua escribiu:

>       Estábame a fixar nas estatísticas e dinme de conta de que non
>están pedidos dous dos paquetes máis importantes. Eu nestes intres non
>podo coller ningún que non teño tempo pero penso que no estaría de máis
>que fosen os seguintes en ser traducidos.
>
>       Se ninguén os colle, despois dos exames, pido o bash ;-)

        O problema do bash é que aínda non está internacionalizado, é
dicir, o código fonte aínda non está preparado para utiliza-las mensaxes
traducidas dos ficheiros *.mo

        Sería cuestión de preguntarllo ós autores, para ver cándo o van a
activar.  Eu fíxeno co das findutils, e díxome que o ía facer en poucos
meses. :-)

        E o make... a min dame medo. O:))))))

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97