Wed, Feb 02, 2000 at 01:51:40PM +0100, Francisco X. Vázquez escribió:

>    Pois iso, que se non hai ninguen traducindo o GIMP gostariame
>traducilo. Ainda que co tamaño que ten supoño que me levará bastante
>tempo.

        Ãnimo. :-DDD

        ¿De que versión colleche-lo ficheiro .pot?  Se queres mándoche o
.pot da última actualización do CVS...

>File -> Ficheiro

        Esta eu penso que é esencial... ;-)

>Window -> Fiestra ( eu preferia Xanela perooo)

        En verdade, mirando que vai ser imposible chegar a un consenso con
isto, penso que será mellor que cada quen escolla o que queira, teremos que
facernos a usar programas que usen as tres palabras (agora mesmo xa os hai,
así que...)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97