A ver, isto e o que me enviaron os de conectiva, a ver si o traduzo un
chisco...

------------------
Se algúns rapaces queren recibir diñeiro para traducir, necesitamos saber
canto tempo poden adicar ás traduccions e cantos paquetes poden facer por
día/semana. E tamén, dende logo, canto queren cobrar polo traballo.

Temos dous manuais para traducir (Conectiva Linux instalation and user's
guide) que fan un total de 700 páxinas.

Tamén precisamos outras traduccións. Unhas sonche máis críticas e outras
menos.

As máis críticas sonche as que o usuario ve moito (gnome, kde, window
maker, páxinas man, ficheiros .desktop )...

As menos as dos servidores, etc...

Aquí vos vai algunha da documentación que temos traducido ó portugués e
tamén óespañol.

Temos:

páxinas man:
clear.1.gz
egrep.1.gz
fgrep.1.gz
grep.1.gz
chgrp.1.gz
chmod.1.gz
chown.1.gz
cp.1.gz
dd.1.gz
df.1.gz
dircolors.1.gz
du.1.gz
install.1.gz
ln.1.gz
ls.1.gz
mkdir.1.gz
mkfifo.1.gz
mknod.1.gz
mv.1.gz
rm.1.gz
rmdir.1.gz
touch.1.gz
at.1.gz
chattr.1.gz
lsattr.1.gz
cpio.1.gz
cat.1.gz
cksum.1.gz
comm.1.gz
csplit.1.gz
cut.1.gz
expand.1.gz
fold.1.gz
head.1.gz
join.1.gz
od.1.gz
paste.1.gz
sort.1.gz
sum.1.gz
tail.1.gz
tr.1.gz
wc.1.gz
gpasswd.1.gz
file.1.gz
find.1.gz
locate.1.gz
updatedb.1.gz
ftp.1.gz
pftp.1.gz
gunzip.1.gz
gzip.1.gz
zcat.1.gz
arch.1.gz
cal.1.gz
chfn.1.gz
chsh.1.gz
col.1.gz
colcrt.1.gz
colrm.1.gz
column.1.gz
hexdump.1.gz
kill.1.gz
logger.1.gz
login.1.gz
look.1.gz
mcookie.1.gz
more.1.gz
rev.1.gz
script.1.gz
setterm.1.gz
tsort.1.gz
ul.1.gz
whereis.1.gz
write.1.gz
SuperProbe.1x.gz
ldd.1.gz
lpq.1.gz
lpr.1.gz
lprm.1.gz
apropos.1.gz
man.1.gz
ksyms.1.gz
lsmod.1.gz
modinfo.1.gz
mcopy.1.gz
mdel.1.gz
mdeltree.1.gz
mformat.1.gz
mread.1.gz
mren.1.gz
mtools.1.gz
mtoolstest.1.gz
passwd.1.gz
dnsdomainname.1.gz
last.1.gz
domainname.1.gz
lastb.1.gz
hostname.1.gz
wall.1.gz
nisdomainname.1.gz
zip.1.gz
ypdomainname.1.gz
c++filt.1.gz
free.1.gz
ps.1.gz
top.1.gz
uptime.1.gz
w.1.gz
rdate.1.gz
basename.1.gz
chroot.1.gz
date.1.gz
dirname.1.gz
echo.1.gz
env.1.gz
id.1.gz
logname.1.gz
pathchk.1.gz
printenv.1.gz
pwd.1.gz
stty.1.gz
su.1.gz
tee.1.gz
test.1.gz
true.1.gz
tty.1.gz
uname.1.gz
who.1.gz
whoami.1.gz
rlogin.1.gz
rsh.1.gz
Xconfigurator.1x.gz
objcopy.1.gz
tar.1.gz
crontab.1.gz
nohup.1.gz
printf.1.gz
sleep.1.gz
ddate.1.gz
create_module.2.gz
delete_module.2.gz
get_kernel_syms.2.gz
dlopen.3.gz
magic.4.gz
shadow.5.gz
fstab.5.gz
nfs.5.gz
inittab.5.gz
issue.net.5.gz
crontab.5.gz
bdflush.8.gz
badblocks.8.gz
debugfs.8.gz
dumpe2fs.8.gz
e2fsck.8.gz
fsck.8.gz
mke2fs.8.gz
mklost+found.8.gz
tune2fs.8.gz
groupadd.8.gz
groupdel.8.gz
groupmod.8.gz
kbdconfig.8
cfdisk.8.gz
ctrlaltdel.8.gz
fdformat.8.gz
fdisk.8.gz
fsck.minix.8.gz
ipcrm.8.gz
ipcs.8.gz
mkfs.8.gz
mkfs.minix.8.gz
mkswap.8.gz
ramsize.8.gz
rdev.8.gz
renice.8.gz
rootflags.8.gz
setfdprm.8.gz
swapdev.8.gz
vidmode.8.gz
vipw.8.gz
mingetty.8.gz
mkbootdisk.8.gz
mkinitrd.8.gz
kerneld.8.gz
mount.8.gz
swapoff.8.gz
swapon.8.gz
umount.8.gz
arp.8.gz
ping.8.gz
ifconfig.8.gz
chat.8.gz
netstat.8.gz
rmail.8.gz
rarp.8.gz
route.8.gz
pppstats.8.gz
sndconfig.8.gz
rpm.8.gz
rpm2cpio.8.gz
halt.8.gz
init.8.gz
poweroff.8.gz
reboot.8.gz
runlevel.8.gz
shutdown.8.gz
sulogin.8.gz
telinit.8.gz
in.telnetd.8.gz
traceroute.8.gz
cron.8.gz
e2label.8.gz
genksyms.8.gz

ficheiros pot:

SYS_LC_MESSAGES
grep.mo
fileutils.mo
chkconfig.mo
aumix.mo
authconfig.mo
textutils.mo
dialog.mo
fetchmail.mo
ftp.mo
gettext.mo
gnome-admin.mo
gnome-core.mo
gnome-games.mo
gnome-libs.mo
gnome-media.mo
gnome-network.mo
gnome-objc.mo
gnome-pim.mo
gnome-utils.mo
gtk+.mo
initscripts.mo
kbdconfig.mo
kdat.mo
kpackage.mo
ksysv.mo
kuser.mo
util-linux.mo
kbgndwm.mo
kcmbell.mo
kcmdisplay.mo
kcminfo.mo
kcminput.mo
kcmkeys.mo
kcmkfm.mo
kcmkpanel.mo
kcmkwm.mo
kcmlocale.mo
kcmsamba.mo
kcmsample.mo
kcmsyssound.mo
kcontrol.mo
kdehelp.mo
kdm.mo
kdmconfig.mo
kfind.mo
kfm.mo
kfontmanager.mo
kikbd.mo
klock.mo
kmenuedit.mo
konsole.mo
kpager.mo
kpanel.mo
krootwm.mo
kstart.mo
kvt.mo
kwm.mo
kabalone.mo
kasteroids.mo
kblackbox.mo
kmahjongg.mo
kmines.mo
konquest.mo
kpat.mo
kpoker.mo
kreversi.mo
ksame.mo
kshisen.mo
ksirtet.mo
ksmiletris.mo
ksnake.mo
ksokoban.mo
kdvi.mo
kfax.mo
kfract.mo
kghostview.mo
kiconedit.mo
kpaint.mo
ksnapshot.mo
kview.mo
kde.mo
kmedia.mo
kmid.mo
kmidi.mo
kmix.mo
kscd.mo
karchie.mo
kbiff.mo
kcmktalkd.mo
kcmtalkd.mo
kfinger.mo
kmail.mo
knu.mo
korn.mo
kppp.mo
krn.mo
ksirc.mo
ktalkd.mo
ark.mo
kab.mo
karm.mo
kcalc.mo
kclock.mo
kcmail.mo
kedit.mo
kexpress.mo
kfloppy.mo
khexdit.mo
kjots.mo
kjoy.mo
kless.mo
klipper.mo
kljettool.mo
klpq.mo
knotes.mo
kpm.mo
kray.mo
ksamba.mo
ktop.mo
kuickshow.mo
kwrite.mo
klyx.mo
korganizer.mo
libgtop.mo
minicom.mo
mouseconfig.mo
net-tools.mo
sh-utils.mo
rpm.mo
sharutils.mo
sndconfig.mo
tar.mo
timeconfig.mo
Xconfigurator.mo
libc.mo
lynx.mo
xchat.mo
control-center.mo
mutt.mo
gnumeric.mo
rp3.mo
jpilot.mo
gtop.mo
gnorpm.mo
wget.mo

basicamente  eche todo o gnome, kde, window maker e aplicacións de
usuario.

we have no info files translated :-(

there's lot of how-to's either...
------------------

Iso do final nono traducín, eu non o entendo ben ;-)

En fin, se podedes ir mandandome suxerencias do que vos gustaría traducir
a cada un, acompañadas dos datos que piden... pois ireillas pasando e a
ver que din :-?

Unha notiña mais... esta é a derradeira vez que posteo a cousa en
gpul-socios ademais de en gpul-traduccion, así que todos os socios ós que
lles interese isto da traducción de conectiva e que non estexan suscritos
á lista de traducción que o fagan xa, a partir de agora só postearei alí.

Saudiños!

Manty!