Wed, Feb 02, 2000 at 09:15:47PM +0100, Manuel A. Fernandez Montecelo escribiu:

>xDDD. eu creo que é a medida máis razoable. ao fin e ao cabo, tampouco
>os autores do orixinal utilizan sempre os mesmos termos ..

        É certo, o que pasa que con "window-ventana-janela-fenêtre", sobre
todo con window que é case universal na informática, pois claro, pensamos
en ter tres palabras e asustámosnos. X'D  (A ver, a ver, que lingua ten
tres termos igual de útiles para "window") X')))

>dígoo por experiencia. non sei se alguén que me está lendo agora estaba
>suscrito á lista do GLUG hai cousa de 9 meses ou por ahí.

        Vale, vale, créocho. X'D  Eu penso que non chegaríamos a tanto,
pero se ti o dis. :-D

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97