Sun, Feb 06, 2000 at 10:42:16PM +0100, Santiago Garcia Mantinan escribiu:

>sen cobrar nada. Persoalmente se eu estivese a traducir algo por que me
>petase, no meu tempo libre, e alguén me quixese pagar por seguir facendo o
>mesmo... non lle ia a dicir que non, pero tampouco me cebaría, en fin, que
>a ninguén lle pareza mal, facede o que vos pete.

        Precisamente hai que aproveitalo ben.  Xa que che pagan, traduce
algo que non traducirías por vontade propia.  E aquí parece que ninguén vai
traducir KDE porque si...  E nunca está mal que estea traducido, sexa como
sexa. :-)))

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97