Wed, Feb 23, 2000 at 07:04:02PM +0100, Manuel A. Fernandez Montecelo escribió:

>home ... non penso estar dúas noites seguidas vendo como xogan ao kuake
>;DDDDD

        Pois claro, diso se trata. :-DDD  A primeira noite non durmes, iso
está claro, como moito a segunda. ;-)

>pois non, case que a 100km ... e eu non quería entrar no tema do aseo
>pero ... xDDD

        Pois ata onde contan na páxina web, vai haber un tatami ou algo
semellante.  Así que leva saco. :-)

>pois non, é a miña "1º vez", vaime doer? xDDDD

        Home, tamén vai ser a miña primeira vez, pero xa me contaron
dabondo do que é como para ir preparado (mentalmente) X')))

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97