In <38b42111.2c37a...@cfutura.com>, on 02/23/00
   at 10:59 PM, "Manuel A. Fernandez Montecelo" <cre...@cfutura.com> said:

>home ... non penso estar dúas noites seguidas vendo como xogan ao kuake ;DDDDD

 Hay moita xente que pensa que os a-paratos estes só valen para xogar X-)
 Esperamos non só xogar o Q. tamen o latris os robots pulidores, o escribir
ficheiros.c e logo cun programa ter ficheiriños.o X-) ...

>pois non, case que a 100km ... e eu non quería entrar no tema do aseo pero ...
>xDDD

 se tes Autopista en 50 minutos vas :-) ... eu na Arroutada ( fora a menos de
1km da miña casa ) viñera a casa andando a durmir algo e asearme :-)

>pois non, é a miña "1º vez", vaime doer? xDDDD

 Home... non sei o que ti entendes por dor ... se xogando o quake necesitas ir
o retrete e tes un forte dolor pero o compatibilizas coa partida do quake pois
quizás só che doa moito moito moito o acaba-la partida X-)

---
Saludos desde La Coruña !
MaQui.-)

retrete.dhis.net  -  Debian 2.2 Potato
icq#: 50962968 | fidonet: 2:348/105.17
OS/2 Warp 4 with FixPak 12 & Java 118

... MR/2 Ice Tag->Program call to load Windows- "Here_piggy_piggy_piggy"

... MR/2 Ice Tag->Walk through doors, don't crawl through Windows.

... MR/2 Ice Tag->If you want it done right, forget Microsoft.