On Tue, 29 Feb 2000, Manuel A. Fernandez Montecelo wrote:

> COMO SÓ CHEGOU A GZLINUX, REENVÍOO A GLUG E GPUL-TRADUCCIÓN ... AGARDO
> QUE VOS INTERESE ... ;))) EN BREVE, MÁIS NOVAS SOBRE ISTO ...

2.0.36 ten demasiados buratos!!

actualmente e mais usado o chipset rtl8139

hpfs no se usa casi. So conhezo a ais que usa ou usaba OS/2

scrollz por suposto!

Bueno decirvos, que fai uns 9 meses mais ou menos Coredump
(man...@glug.es) e mais eu fixemos unha minidistribucion (por si cascaban
os discos duros dos routers-linux dos cibers) nun so disco! Agora imos
implementar iso, cunhas pequenas variacions: imos darlle soporte para
satelite, e en vez de usar un diskette unha memoria flash, e programacion
por LCD, a traves de 4 teclas de funcion...

   yua...@irc-hispano.org     | |_| | |_| | (_| | | | | (_| (_| |
                                |___/      Juan C. Sanchez

Responderlle a