Jacobo Tarrio escribió:

> * Paquetes novos, adoptados ou rematados dende a última revisión:
>
>  cibertienda            Juan J. Sanchez
>  gimp-perl              Francisco X. Vázquez
>  gimp-libgimp           Francisco X. Vázquez
>  gimp-std-plugins       Alexandre Riveira Gonzalez  <---(¡NON!)

Ejem, ante todo boas noites. Creo que ahi un peteno problema co dun traductor; o
que esta a traducir o gimp-std-plugins chamase Alexandre Riveira Fernandez, non
Gonzalez. Non é por nada pero e que se un dia mo atopo pola rua igual me bota a
culpa a min por decilo mal pero "a los hechos me repito:"

------Fragmento de mensaxe anterior-------

Ainda que é comprensible que te erraras se lle estabas a apretar un par de
tuercas
ó grelo que boa falta lle facia.  XD

Abur xente, un saudo dende Brigantium.   [mailto:gran...@mundivia.es]