ANTES DE NADA, CREO QUE A LISTA TEN ALGÚNS FALLOS ASÍ QUE AO PRIMEIRO
NON VOS APUREDES EN EXCESO A DAR AS OPINIÓNS. POR EXEMPLO, EU MANDEI
ONTE ESTA MENSAXE XUNTO CON OUTRA QUE TRATABA SOBRE AS LISTAS DE CORREO
E NON CHEGOU :////

Nuno André Novo wrote:

> ¿Que outras ideas hai ó respecto?

ningunha, ti es o primeiro que opinas. a de Jesus xa a dirá el
publicamente, eu seino porque falei con el en privado xDDD

> Eu apoio a idea de membro, pero diferenciemos ben "membro" de "socio" e non
> esixamos máis responsabilidades das que cada quen quera dar, ok? isto é, se
> alguén quere colaborar connosco traducindo só a imaxe Powered by Linux e lle
> leva catro meses... (q xa hai q ser cesto... :), pois benvido sexa, ¿nonsi?

si, por suposto; eu non dixen nada en contra ... incluso non ten por que
estar suscrit@ na lista.

> Ben o do traballo tén máis trazas có do tempo na lista, coido eu... pero de
> tódolos xeitos hai que estabrecer o que é traballo, isto é, supoño que farán
> falla máis traballos cós de traducción.

o traballo ten un problema: cuantificalo. o do tempo ten outro: estar e
non facer nada. por suposto pode haber máis métodos, ou non existir esta
diferenciación de "status".

> Pois haberá q facer uns estatutos, propoño q alguén se ofreza a escribir uns
> pra tratarmolos na lista.

isto xa pretende ser a base para os futuros estatutos ...

> Aí difiro, coido q a única solución polo de agora viable pra rematarmos tendo
> material en galego abondo é manter unha única normativa, ou sexa,
> imaxinádevos utilizar o bash en galego normativo e ó ir a mirar a páxina man
> atopala en portugués (perdón en reintegracionista ;), penso q é o máis
> productivo e é innegable que hai un galego oficial (sen entrar en discordias)
> e que a lectura do reintegrado (aínda que non esixe unha iniciación) élle
> estrana a moita xente, ¿non credes?

do mesmo que se acepta a traducción en 4 meses do "powered by linux",
tamén se poden aceptar cousas noutras normativas. podes tratar de
convencer á xente (eu estou co de facelo en normativo), pero iso non
implica que non aceptes o non-normativo. hai xente que se non o fai en
normativo non o fai, por que lle vas proibir a publicación?

> Penso que ó respecto disto o mellor é non asignar datas pra non ir
> contando... ;)
> De haber un coordinador pra cada área (coido q será a única solución á
> desorganización) penso q o mellor sería que este levase o tema e de ver que
> alguén non toma contacto co proxecto ou semellar esquecerse de rematar o
> traballo encargase el de falar co colaborador, ¿non?

xa dixen ao principio que estas normas son para "casos de forza maior":
se o que o está traducindo está desaparecido en combate, se se nega
simultaneamente a rematalo e a deixar que o faga outro, etc. antes
pódense tomar medidas como as que dis.

o de asignar tempos é precisamente para non ter que contar: anotas cando
o pediu e nada máis. se non, chegado o caso, vai a haber líos do tipo
"hai só un mes e medio", "non, que xa van 5", ... e o que tampouco se
pode facer é deixarlle a un dous meses e a outro seis.

pero isto sería só no caso de que outra persoa o queira facer tamén, se
non eu creo que é mellor pasar de todo.

> Estou completamente de acordo, debemos evitar a figura do coordinador xeral e
> substituíla pola do conseso ;) ou coordinadores intermedios... ou calquera
> tipo de xerarquía que coido que só faría máis lento o traballo.
> Pero tamén debemos evitar que ningún coordinador controle a súa sección, isto
> é, delimitar ben as atribucións da coordinación.

para isto o que podemos facer é que cando haxa problemas (=a xente
proteste); facer eleccións especiais.

>   WoDeN
>
>   Nuno André Novo <deba...@linuxmail.org>

aburinho!!