O Wed 22 Mar 2000 22:39:54 +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribía:

> xa levo dito desde o primeiro que a unión das listas me parece un tema
> fundamental, así que canto antes o fagamos mellor, non?

 Máis que "unión" das listas, a creación dunha lista onde se poidan discutir
temas non directamente relacionadas co equipo galego do Free Translation
Project ou co equipo galego da LDP, etc :-)

 É dicir, unha lista na que escribamos todos, pero mantendo (se queremos,
claro) un sitio onde recibi-los avisos de novos pot, etc sen molestar aos
demais :-)

 Que creo que é o mesmo que propós ti, pero dito doutro xeito X-)

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna

Responderlle a