Jacobo Tarrio wrote:

> O Wed 22 Mar 2000 22:39:54 +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribía:

>  Máis que "unión" das listas, a creación dunha lista onde se poidan discutir
> temas non directamente relacionadas co equipo galego do Free Translation
> Project ou co equipo galego da LDP, etc :-)
>
>  É dicir, unha lista na que escribamos todos, pero mantendo (se queremos,
> claro) un sitio onde recibi-los avisos de novos pot, etc sen molestar aos
> demais :-)
>
>  Que creo que é o mesmo que propós ti, pero dito doutro xeito X-)

sastamente :))) con unión referíame á xuntanza das persoas dos dous
grupos nunha mesma lista, sen especificar se era unha delas, outra nova
ou o que sexa. que por certo, tamén haberá que ver como facemos ...

e como dixen anteriormente, creo que polo momento non cómpre ter unha
separada para documentación, porque a nós non nos avisa dos novos
documentos.

e xa que ti eres coordinador da traducción de programas de GNU ...
chegará unha sóa para todo o de soft polo momento non?

>      Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)
>
> The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG- Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]