Thu, Mar 23, 2000 at 09:56:57AM +0100, Jacobo Tarrio escribiu:

> Máis que "unión" das listas, a creación dunha lista onde se poidan discutir
>temas non directamente relacionadas co equipo galego do Free Translation
>Project ou co equipo galego da LDP, etc :-)
>
> É dicir, unha lista na que escribamos todos, pero mantendo (se queremos,
>claro) un sitio onde recibi-los avisos de novos pot, etc sen molestar aos
>demais :-)
>
> Que creo que é o mesmo que propós ti, pero dito doutro xeito X-)

        Eu consideraría a publicidade (cualidade de ser pública ;-)) dese
tipo de listas.  É dicir, a de recibir os avisos de novos .pot sería de
subscripción automática para aqueles que pertencemos ó grupo de traducción
de GNU, pero non sería preciso darlle a opción a todo o mundo a que se
subscriba...

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97