Tue, Mar 28, 2000 at 08:25:51AM +0200, Jacobo Tarrio escribiu:

> Xa, pero non son eses os foros de discusión :-)

        Pois non sei que é iso... será que tes razón, ninguén os usa. :-D

> Pois si; mércase, por exemplo, linuxengalegomandacarallo.com, pídeselles
>que se encarguen de respostar a el no noso nome, e todos eses nomes
>*.legal.sourceforge.net pasan a ser *.linuxengalegomandacarallo.com :-)

        ¿Ti lembras cal nos dixo o Rik que nos poderían ofrecer?

> Home, pódese dicir que traducimo-lo código fonte dos programas e dos
>documentos :-DDDD

        Iso é o que fan os de Windows, nós temos sistemas avanzados e
competentes que nos permiten traducir sen necesidade de tocar o código
fonte. }:DDD

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97