"Manuel A. Fernandez Montecelo" escribió:

> eu xa dixen que o complicado era buscar outro novo ;)))))

> Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

Propoño usar Brainstorming ( cagalera mental ) para atopar un novo nome.

Tragalinux  -->TRAducción ó GAlego de LINUX
Soliga ---> Sistema Operativo Linux en GAlego
Progali ---> PROxecto de GAleguización de LInux
O Noso Linux  ---> Con connotacións historicas, recorda a "A Nosa Terra"

Agora tocavos a vos poñer máis, asi sexan novas ou estean baseadas nas miñas.
A ver se de aqui a unha ducia de mensaxes temos algo potable.

Deica outra.

Responderlle a