Thu, Mar 30, 2000 at 01:24:02AM +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribiu:

>que cho conten Jacobo o Jesus, polo que sei trata diso que saiu no
>Correo Galego de que Fraga e Rik ían a comezar a traducir o linuz a
>galego ou algo así. por certo, se alguén ten o artigo a ver se mo pode
>pasar; porque eu seguira o enlace pero non rulaba ou non sei que pasou
>pero non o puidera ler.

        A ver...

http://www.elcorreogallego.es/periodico/20000318/area_de_compostela/n18978.asp

        Pois iso, que na columna da dereita pon: "Rick Van Riel anunció la
traducción de Linux al gallego". :-D

        O caso é que estivo a falar connosco sobre o tema, e dixo que tiña
unha reunión cos da xunta (non sei para que exactamente).  E tamén dixo que
podía darnos un subdominio, tal e como o dicía, semellaba que para el era
tan doado como dicir "fu". :-D

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97