olá:

antes de nada, estamos un Jacobo, Jesús e máis eu algo liados coas
páxinas e demais. por exemplo xa nos esquecemos de poñer as estatísticas
X)))

novidades no tema de documentación ... ningunha, agás que continúo a
facer o da guía de instalación, o de sempre. estou pensando en poñer o
que hai en canto acabe os apéndices, así estaría case a metade; claro
que está desorganizado e faltan as partes máis importantes ... que vos
parece?

é que estou vendo que se non cando estea acabada aló polo 2043 ata os
nenos de 4 anos andarán hackeando o kernel ...

aburinho!!