>       Creo que vou cambia-las miñas traduccións de "tarxeta" por "placa",
> basicamente porque nunca me decatara do triste que resulta dicir "tarxeta".

Triste? :-???? non entendo, futbol cecais?

En fin, non sei a que tipo de tarxetas/placas te estas a referir, se son dun
ordenata para min a cousa está clara, placa so hai unha, mentres que
tarxetas hai varias, no inglés motherboard ou cards.

En fin, se son das de felicitacións ou das de presentación pois para min
tamén está claro, tarxetas.

A verdade, non sei en que senso poden ser intercambiables, agora mesmo
ademais da placa madre non se me ocorren ningunhas placas excepto as de xeo
e as dos polis e similares e tampouco nesos casos creo que haia dubida
algunha.

Saudos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net