On Thu, 20 Jul 2000, Manuel A. Fernandez Montecelo wrote:

>=20
> sobre os da primeira serie (Alejandro), o trasno en si non est=E1 nada ma=
> debuxado, pero a fonte Viking (=E9 esa non?) delata a windoze ...

Si, xa o sei. =C9 un pouco triste pero, ... a=EDnda non me fixen =F3 GIMP. =
E eu
son de Photoshop de toda a vida. Poder=EDa cambiarse se =F3 resto do persoa=
lle gusta o trasno en si. Xa sabedes, o trasno =E9 GNU, e acepto
modificaci=F3ns. Se queredes o orixinal en branco e negro... xa sabesdes o
meu mail.

>=20
> dos da segunda (Roberto), g=FAstame o da mau furada.

G=FAstanme os dous...
=20
> pero te=F1o que dicir que todos eles me parecen simples de m=E1is, supo=
=F1o
> que o fixestes as=ED a prop=F3sito ...
>=20

Non che sei. Mira, eu estaba aburrido na casa e ocorreuseme facer o
logo de TraSNo, estaba cansado as=ED que non esperes moito ;-)

> e a todo esto, non sei se ao resto vos parecer=E1 ben pero gustar=EDame q=
ue
> os propios autores "explicasen" os logos (na lista ou mesmo na web, ao
> car=F3n do debuxo), os que hai at=E9 agora non son dif=EDciles de entende=
> pero vaia ...

Sinxelo. Necesitamos un trasno. A=ED o tes. Que sexa galego. Que menos que
un port=E1til branco cunha li=F1a en azul celeste. E o toque do caiado qued=
ben. Como estamos a traducir GNU/Linux, pensei que quedaba ben o ping=FC=ED=
amarrado =F3 port=E1til do trasno. Despois fixen variaci=F3ns.=20

V=E9monos
=20

--
Salu2:=20