Alberto García wrote:

>         Cubos hash... a min eso sí que me sona, de Bases de Datos ou algo.
>
>         Lémonos
>
>         mailto:bert...@yahoo.com              -= Alberto García =-
>         http://www.cryogen.com/berto
>         Clave pública PGP disponible         Fidonet: 2:348/105.108

o de hash, alomenos ao único que me soa, é a ordear "desordeadamente",
pero desorde calculado; unha estructura de datos que se usa cando hai
que buscar e inserir dados en táboas ou algo así (para optimizar os
resultados claro está).

pois digo isto máis que nada porque se se refire ao mesmo concepto non
sei que dicir sobre "baldes hash" ... claro que non se me ocorre nada
mellor ://

aburinho!!