El día 17/Sep/2000, Francisco Xosé Vázquez Grandal escribía:

> No tema do logo creo que habería que saber se alguen esta a facer algo
> ou ten pensado facelo a curto plazo. Tamen se pode facer pública a
> páxina sen o logo e poida que alguen de fora se animara a facer un. Esto
> último poida que nos aumetara o número de candidatos o que sería boa
> cousa.

        Tamén poderiamos facer outra cousa:

        Na Arroutada Party sempre hai concursos de gráficos. GPUL (ou Trasno,
ou GPUL/Trasno, ou Trasno/GPUL %-)) poderia "patrocinar" un concurso para o
logo. Nestas parties hai moi bos grafistas, e seguro que os resultados que
acadábamos eran bastante bos :-) ¿Parécevos ben?

--
      Roberto Suarez Soto      ·    My yellow in this case is not so mellow
        ask...@gpul.org        ·           In fact I'm trying to say