El día 18/Sep/2000, Camilo Regueiro escribía:

> inicial e amplia o ámbito de traballo a todo o software de libre distribución.

        ... para Windows, ¿non? };-) E un pouco unha broma e un pouco en
serio: dicir "todo o software de libre distribución" é dicir moito, e penso
que dicindo que "para Windows (inicialmente)", ou algunha matización dese
estilo, podería quedar mellor.

        Xa, xa sei que son un pesado, pero tamén RMS o é e mirade canta xente
o admira ;-D

--
             Roberto Suarez Soto             ·           Help me ...
               ask...@gpul.org               ·           Heal me ...