Roberto Suarez Soto wrote:

> [...]
> libre distribución" (freeware, para entendermonos), software Open Source (de
> código aberto), shareware, software comercial ... :-) Que a meirande parte
> sexa de código aberto non quere dicir que sexa todo así. Aínda que me gustaría
> :-D
>         E o propio termo de "libre distribución" ten moitos detalles. Hai
> moitos programas que son de distribución caseque libre: programas que permiten
> a súa distribución só en forma de fontes, programas que permiten a súa
> distribución libre mais non permiten que se cobre nada por eles (en forma de

vaia co emulador de Mr RMS, e non esquences o software libre };)))
lembra que freeware != sw libre, e opensource != sw libre tb ;))

por credes que vos serve serve de algo ...
http://www.gnu.org/philosophy/categories.html

>         A miña suxerencia para ser políticamente correctos sería dicir
> "software gratuito (freeware) e de demostración (shareware) para Windows", xa
> que iso é o que tedes de momento. Non é que cambie moito (casi nada, de
> feito), pero é unha cousa máis exacta :-)

hmm, eu casi que tb me apunto. pero Camilo, tómao como unha simple
*suxerencia* ;))

PD: Camilo, fáltavos o index.html en www.galego21.org, e ao faltar só
fai un listado de directorios ;))

aburinho!!