>A miña suxerencia para ser políticamente correctos sería >dicir" software
gratuito (freeware) e de demostración >
>(shareware) para Windows", xa que iso é o que tedes de >momento. Non é que
cambie moito (casi nada, de
>feito), pero é unha cousa máis exacta :-)

A ver Roberto..... como ti dis é o que temos ata o de agora, e se queremos
exactitude precisa, o Mozilla que temos é 'open source' e ademais vai servir
para Linux, está Jesus con eso, e poderíamos decir que é un proxecto
Galego21-TRASNO (non si Jesus?), asi pois a túa suxerencia xa non é
correcta. Agardamos ter algo tamén para Mac, e así pois tampouco poderíamos
limitar a cousa a Windows, etc...

    Veña :))

    Recibe unha forte aperta