El día 19/Sep/2000, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Só un pequeno detalle... a traducción de programas en constante
> desenvolvemento é algo que non rematará nunca. ;)

        E aparte, eu non quero que ninguén me diga cando teño que rematar unha
traducción. Fagoo porque me gusta, e si alguen me dixera iso xa non me
gustaría :-)

>       O de substituír windows por software libre é algo naturalmente
> desexable, pero é un asunto independente.  En canto á viabilidade, é algo

        ... e nada sinxelo :-)

> que hai que estudiar á parte.  Temas como o de crear ou non unha
> distribución... ben, eu teño a miña opinión persoal, pero non é cousa miña,
> xa que iso precisa unha análise máis profunda.

        Idem.

--
             Roberto Suarez Soto             ·           Help me ...
               ask...@gpul.org               ·           Heal me ...