O Sat 30 Sep 2000 14:19:53 +0200, AFORJANB36 escribía:

>  Imos ver, o que eu quero decir é que eu estou parado njo das traduccións
> porque na páxina onde están os ficheiros para baixar para traducir, hai
> algúns que aínda figuran como dispoñibles para traducir cando xa os

 Vexamos... o sistema está totalmente automatizado... mediante interfaces
computador <-> cerebelo <-> mans, o que quere dicir que non podo prestar
atención a todo, e menos se (como é o caso) o Trasno non é o único no que
traballo.

 Dime como te chamas e que tés traducido e enviado, para que poida
actualiza-la "/$/· lista, e para outra vez ten máis paciencia, por favor. E
non pagues co proxecto os problemas que poidas ter coa xente.

--
 Jacobo Tarrío Barreiro jtarrio@{iname.com,gpul.org,pulemil.com,ceu.fi.udc.es}
 * Cum catapultae proscriptae erunt tum soli proscripti catapultas habebunt *

... 89 days left for the 21st century