Sat, Sep 30, 2000 at 02:19:53PM +0200, AFORJANB36 escribió:

> Imos ver, o que eu quero decir é que eu estou parado njo das traduccións
>porque na páxina onde están os ficheiros para baixar para traducir, hai
>algúns que aínda figuran como dispoñibles para traducir cando xa os
>traducínb eu e xa os mandei traducidos, así que non vou seguir traducindo
>até que se actualize a páxina xa que neste estado de cousas, non sei si
>estarei traducindo ficheiros que xa estean traducidos e polo tanto
>duplicando o traballo de xeito parvo.

        Mmmm, a ver... no CVS e na páxina apareces nos paquetes kpackage e
ksysctrl.  Non sei se tes máis porque é Alejandro quen leva o de KDE...

        Pero non te preocupes.  Aínda que estea como "dispoñible", el sabe
que ti es o que o estás a traducir, e polo tanto non llo asignará a outra
persoa.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97